ابوالفضل پسر ناز بابا احمدابوالفضل پسر ناز بابا احمد، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه سن داره

از کودکی تا بزرگسالی ابوالفضل

بدون عنوان

1396/1/4 0:57
نویسنده : مامانجون
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم 

نزدیک دوسالو نیمه که هیچی برات ننوشتم مامانی ،توی اولین نوشته هام برات نوشته بودم شاید یه روز این مطالب و بخونی که دیگه پیشت نباشم ،الان من وتوهزارکیلومترازهم دوریم عزیزدلم 

مامان قشنگم انشالله هرجاکه هستی سلامت وپیروز باشی ومنم غیر ازراحتی شماهاچیزی ازخدانخواستم ونمیخوام ،بااون همه تنهایی وخستگی من تواون شهرغریب میدونستم یه روز ازاینکه این همه تنهاهستم وپشتیبانی ندارم ،طاقتم تموم میشه 

میدونی مامانی نمیدونم کی میتونی درک کنی که آدم توی جمع باشه وتنهاباشه یعنی چی ؟الان که دارم برات مطلب میزارم سال جدیدی روشروع کردم ولی بازهم تنها،بدون تو ،بدون آبجی ،بدون بابایی جعفر ،ازتموم دنیا فقط تو،آبجی ،برام موندین امادور 

مامانی ودایی جون وخاله جون همین......

قربونت برم الهی من همیشه منتطرت میمونم پسر قشنگم 

شبت قشنگ ابوالفضل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)